Csibi Busz

Fontos tudnivalók az utazások tervezéséhez:

Utazással és Dijszámitásra vonatkozó kérdések:


Az utazással kapcsolatos kérdések:

  • Kit kell hívnom, ha bármilyen problémám van az utazás során?
  • A 0-24 óráig hívható ügyeleti telefonszámunkat: +36 30 9440-271.
  • Legkésőbb meddig kell leadnom a megrendelésemet, hány nappal a program előtt?
  • A turisztikai főszezonban a lehető leghamarabb, de minimum 1 hónappal a program kezdete előtt. A megrendeléseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel.
  • Maradhat-e az autóbuszon csomag a program ideje alatt?
  • Nem, az autóbuszokon maradt csomagokért nem tudunk felelősséget vállalni.
  • Ha gyerekeket szállítunk, ki biztosítja a gyereküléseket?
  • A megrendelő, saját gyerekülésekkel nem rendelkezünk.
  • Lehet enni és inni a buszon?
  • Enni nem, inni csak szénsavmentes üdítőt.
  • Nem, az alkoholfogyasztás nem megengedett autóbuszainkon.
  • Mi történik, ha valamit a buszon felejtünk?
  • Ha a sofőr megtalálja az autóbuszon felejtett tárgyakat, leadja az autóbusz telephelyén, és ezután ott átvehetők.



Árajánlatkérését, megrendelését telefonon vagy

e-mail cimünkön teheti meg

A díjszámítással kapcsolatos kérdések:

  • A minimum díj fizetése esetén is számolnak fel kiállási díjat?
  • Nem, a minimum díj már tartalmazza a garázsmenetet is. A kiállási díj csak abban az esetben kerül felszámolásra, ha tényleges teljesítmény alapján számolunk el.
  • Mit jelent a garázsmenet?
  • Az az időtartam vagy távolság, amelyet az autóbusz üresen tesz meg, a program előtt a telephelytől a kiállás helyszínéig, és a program vége után a végzési ponttól a telephelyig. Ez óradíjas elszámolás esetén 30-30 perc, kilométerdíjas elszámolás esetén 15-15 kilométer.
  • Mit jelent a minimum napi teljesítmény?
  • Az a minimum díj, amely mindenképpen számlázásra, fizetésre kerül. Egynapos programok esetében ez minimum négy óra (három óra tényleges teljesítmény + egy óra garázsmenet), többnapos programok esetében pedig minimum 250 kilométer.
  • Mit jelent a minimum 4 órás teljesítmény?
  • Amennyiben három órát, vagy annál kevesebbet használják az autóbuszt, úgy minimum négy óra díja fizetendő. Ez három óra tényleges teljesítményt és egy óra garázsmenetet tartalmaz, tehát összesen maximum három órát tudják ténylegesen használni az autóbuszt az adott díjon.
  • Mikor számolunk fel plusz költséget a takarításért?
  • Végletes esetekben, mint például rongálás, hányás, károkozás.
  • Kell-e utasbiztosítást kötnöm, vagy a díjban az már benne van automatikusan?
  • Nem, a díjban nincs benne az utasbiztosítás költsége, arról minden esetben külön kell gondoskodni.

Kedves Látogató! Bízunk benne, hogy hamarosan Önt is elégedett ügyfeleink között tarthatjuk számon!